Dag 13 - Reisverslag uit Créon, Frankrijk van René Sloot - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Créon, Frankrijk van René Sloot - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René

21 Juni 2015 | Frankrijk, Créon

Dag 13
Vrijdag 19 juni.
Goed geslapen. Het slot van de deur werkte niet. Ik heb een bezem tussen de post en de klink. Niemand aan de deur geweest. 7 uur onder de douche.
Ontbijt in het kasteeltje met 4 Amerikanen en 4 Fransen. 2 Amerikanen maakte een Tour de Europe en 2 verbleven in het kasteeltje voor de trouwerij van een vriendin in een chateau in de buurt. 1 Franse dame had de reis naar Santiago wandelend vanuit Montpellier afgelegd.
Het ontbijt was gezellig maar ik vond het erg sober. Tot ik zag dat een tafel verder nog een bult ontbijt spul lag.
Om 10 uur op de

  • 21 Juni 2015 - 20:51

    Jan:

    Beter zo'n bult , dan op je rug .
    groetjes .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Ik ben 67 jaar. Sinds een jaar alleen. Twee kinderen. Jaap en Jiske met hun partners Farida en Ruud. Beide hebben twee kinderen. Bo en Dimas. Evi en Max. Ik heb 43 jaar in het onderwijs gewerkt. Sinds okt. 2010 met pensioen. Mijn bezigheden nu behelzen : passen op de kleinkinderen, begeleiding in dienst van zorginstelling Eduzon, tuinieren, lezen en trainen voor de tocht naar Santiago de Compostella. Vrij snel na het overlijden van Marijke, nam ik het besluit om naar SdC te fietsen. Om te herinneren en gedenken maar ook uit nieuwsgierigheid, om te ontdekken en om af te sluiten. Een zoektocht naar vervolg.

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 13723

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: