The day before the leave - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van René Sloot - WaarBenJij.nu The day before the leave - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van René Sloot - WaarBenJij.nu

The day before the leave

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg René

06 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Het inpakken is klaar. Vandaag hebben de kinderen en kleinkinderen een afscheidsfeestje gepland. Om half twee verzamelen op de Gentiaan. Ik heb geen idee wat we gaan doen en waar. Ik hou wel van zulke verrassingen. We belanden in Giethoorn. Het is daar druk. Veel Chinezen. Het is prachtig weer en daar past een fluisterboottocht bij. Ruud gaat niet mee want de gisteren 1 jaar geworden Max moet slapen. Ze komen na de boottocht terug. Een heerlijke tocht. Voorspoedig verlopen buiten dat Jaap (de stuurman) vindt dat ik zo nu en dan wat onvoorzichtig beweeg in de boot. Op het meer mogen ook Bo, Dimas en Evi even sturen.
We eten bij de Italiaan en daar krijg ik enken fantastische cadeaus. Een bidon met een foto van de 4 kleinkinderen op de fiets, een boekje met een aantal foto's van iedereen, tekeningen en stenen om op de Cruz de Ferro te leggen. Een mooi begin van de reis. Morgen vroeg op want we willen om half 9 uit Steenwijkerwold vertrekken.
Spreuk vd dag: "Ik zal je wel missen, opa". Ik jullie ook.

  • 07 Juni 2015 - 18:20

    Jan Ten Berge:

    Hoi neef,

    Nog gevonden voordat je een eerste echte verslag hebt geplaatst. Ik ben benieuwd.
    Groet,
    Jan

  • 07 Juni 2015 - 19:24

    JaFaBoDi:

    Hoi,

    Pasta van Sonja op? Hoe was de eerste reisdag en heb je er goed weer bij? Even lekker zo n drankje met een schuimkraagje, wat kaarten erbij en dan morgen weer op de fiets...
    We zien dat je ietwat afwijkt van de route; Noord Ierland?! Nou ja, hoe dan ook, wij wensen jou veel succes en vooral ook veel plezier! Groeten aan Jan en Hans.
    Groetjes, Jaap en Farida
    Knuffel van Bo en Dimas
    Pootje van Iggy

  • 07 Juni 2015 - 20:20

    Bo :

    hoi,
    Ik hoop dat je goed weer hebt gehad de eerste dag.
    En dag je het snel naar je zin hebt. Kortom ik wens jou een hele fijne en leuke vakantie toe en niet vergeten een steentje bij te dragen ( op de berg bedoel ik) doeiiiiiiiiiii Gr Bo

  • 07 Juni 2015 - 21:23

    Meint Visser:

    Rene , en de broers Sloot

    Ja nu gaat het eindelijk gebeuren, heel veel fiets plezier.
    Groetjes uit Wolvega
    Annie & Meint.

  • 09 Juni 2015 - 20:20

    Jan Snijder:

    Nou, het is dus begonnen......en waar het eindigt weet je (niet). Wel wat je bestemming is, die ga je halen, ik ken jou als de onvermoeibare diesel in ons Rode Wijn Tennisteam. Je weet niet wat het je brengt, daar ben je ook zeer benieuwd naar en daarvoor sta je open. Wij, (Petra en Jan) wensen je een zeer mooie, inspirerende, zingevende tocht en zullen je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Ik ben 67 jaar. Sinds een jaar alleen. Twee kinderen. Jaap en Jiske met hun partners Farida en Ruud. Beide hebben twee kinderen. Bo en Dimas. Evi en Max. Ik heb 43 jaar in het onderwijs gewerkt. Sinds okt. 2010 met pensioen. Mijn bezigheden nu behelzen : passen op de kleinkinderen, begeleiding in dienst van zorginstelling Eduzon, tuinieren, lezen en trainen voor de tocht naar Santiago de Compostella. Vrij snel na het overlijden van Marijke, nam ik het besluit om naar SdC te fietsen. Om te herinneren en gedenken maar ook uit nieuwsgierigheid, om te ontdekken en om af te sluiten. Een zoektocht naar vervolg.

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 13713

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: